Google Analytics Jūsu uzņēmumam

Definīcija: Google Analytics ir tiešsaistes analītikas rīks, kas tīmekļa pārziņiem sniedz lielu apjomu ar informāciju par aktivitātēm lapā. Google Analytics dod iespēju e-komersantiem segmentēt viņu apmeklētājus, studēt apmeklējuma sakarības, un optimizēt konversiju – tām līdzi ir vēl vairums citu iespēju, ko sniedz Google Analytics.

Ko uzņēmums var uzzināt no Google Analytics?

Dati tiek rādīti metrikās, kas mēra apmeklētāju uzvedību, un dimensijās, kas raksturo apmeklētāju. Metrika un dimensijas palīdz e-komercijas uzņēmumu īpašniekiem rast atbildes uz svarīgiem jautājumiem:

  1. Kas apmeklē mūsu vietni? Zinot, kādi ir jūsu klienti Jūs varat veidot atbalstošākas mārketinga kampaņas. Šādā veidā Jūs arī varat noteikt, kā jāizskatās jūsu vietnei, lai tā būtu piemērota Jūsu apmeklētājiem.
  2. Ko viņi dara? Apmeklētāju rīcības analizēšana uzņēmumam sniedz svarīgu informāciju par vājajiem punktiem (tādiem kā maz apmeklētām lapām), un galu galā analizējot apmeklētāju uzvedību Jūs varat būt droši, ka pieņemot lēmumus tiek ņemta vērā apmeklētāju rīcība.

Daži no populārākajiem datu veidiem ko var iegūt no Google Analytics ir:

  • Lapu skatījumu apkopojums;
  • Kopējais apmeklētāju skaits;
  • Unikālo apmeklētāju skaits;
  • Laiks, ko apmeklētājs pavada lapā;
  • Apmeklētāja ģeogrāfiskā lokācija;
  • Specifiski atslēgas vārdi, kas apmeklētāju atveduši uz Jūsu vietni.

Izmantojot segmentus vai lietotāja specifiskās dimensijas, e-komersanti var salīdzināt kā dažādas apmeklētāju grupas mijiedarbojas ar vietni.

Dati pāri laikam

Google Analytics piedāvā grafiku kurš reproducē lietotāju datus ilgākā laika posmā. Studējot lielākas datu kopas nodrošina to, ka iegūtā informācija precīzāk attēlos patieso situāciju, kā arī šādā veidā iespējams atrast korelācijas starp dažādiem notikumiem un apmeklētāju rīcību. Kā piemēram, e-komersants var redzēt vai bezmaksas piegādes ieviešana palielināja vai samazināja lietotāju skaitu un pirkumus.

Mērķu noteikšana

Uzņēmumi var paļauties uz Google Analytics, ka tas palīdzēs nospraust mērķus, un monitorēs progresu līdz mērķim. Makro konversiju kontekstā iespējams implantēt izsekošanas kodu interneta veikala grozā, lai analizētu lietotāju uzvedību izdarot pirkumu.

Google Analytics priekšrocības

  • tas ir bezmaksas rīks;
  • plašas pielietošanas iespējas;
  • to var savienot ar Jūsu AdWords kontu;
  • tas sniedz informāciju par lapas apmeklētājiem un to uzvedību.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *